pozycjonowanie bytom
Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa praca. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym efektów, lub dlaczego to tyle kosztuje.
Trzeba zrozumieć jeden prosty fakt - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.
Oczywiste, że dobre jest to, że zwiększa się liczba zainteresowanych usługą firm. Za tym jednak zwiększa się także konkurencyjność w branży, co czasami wypada dość zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy zajmują się czymkolwiek związanym z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się tworzeniem stron, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.
Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że pozycjonowanie da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś wyjątkowo mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz