SEO staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie.
Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już tworzyć tego rodzaju analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.
Wątek jest pozornie wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Jednak cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.
A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie gliwice
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz